Nog 3 weken!!(en 2 dagen :p) - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van mandy - WaarBenJij.nu Nog 3 weken!!(en 2 dagen :p) - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van mandy - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken!!(en 2 dagen :p)

Blijf op de hoogte en volg mandy

15 December 2013 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Hi allemaal,

Het is weer zover, ik ga weer een reis maken!! Dit keer backpacken in zuid-oost Azië!

Ik twijfelde of ik weer een blog bij zou gaan houden, aangezien ik er geen boekwerk van kan maken zoals in USA en Australië ;) Maar ga mn best doen, mochten we regelmatig WiFi hebben. Maar....het kan zijn dat we natuurlijk veeeelste druk zijn met: tempels bezoeken, aappies kijken, in de jungle zitten, aan het fietsen zijn in Bangkok of op het strand liggen te chillen. Om maar een paar voorbeelden te geven ;)

Ik zeg we, want ik ga deze reis niet alleen maken maar gezellig met een reismaatje, Ginny uit Elst. Er zijn verschillende websites waar mensen opzoek zijn naar reisgenoten en via deze manier hadden we elkaar gevonden. Ze houd ook van reizen, is van mijn leeftijd en wilde precies dezelfde dingen doen tijdens deze reis dus das ideaal en veel gezelliger dan alleen gaan! 

We vertrekken 7 januari al en we zijn precies 4 maanden weg, dus 7 mei landen we weer in Amsterdam. Er is een beetje een planning gemaakt omdat we sommige vluchten en visa van te voren moesten regelen. We beginnen in centraal en noord Thailand, dan door naar Cambodja, daarna naar het noorden van Laos, vervolgens naar Vietnam en we sluiten af in het zuiden van Thailand waar mooie stranden en eilanden zijn. Jealous already??

Er moest nog aardig wat geregeld worden en ik ben nog niet helemaal klaar maar kan niet wachten om te vertrekken, lekker weg met de winter!

Zoals ik zei, ik weet niet hoeveel berichten ik kan gaan posten en hoe uitgebreid ze zullen zijn maar ga proberen zoveel mogelijk te schrijven, en hou facebook anders ook in de gaten ;)

Hopelijk blijft het weer zoals het nu is en word het niet té koud/glad en gaat het niet sneeuwen op de dag van vertrek(flashback 2012) Want dat zou ik helemáál niet erg vinden!

Nou tot het volgende bericht, waarschijnlijk uit Thailand!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mandy

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 5693

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 07 Mei 2014

Backpacken in zuid-oost Azie

Landen bezocht: